مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 17:002021-03-14سياسي

یوم الله 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه یوم الله 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی را به منصه ظهور و بروز رساند، گفت: در یوم الله 12 فروردین این دستاورد بزرگ ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شد که نشان دهنده بالندگی ملت و رهبران دینی این انقلاب است.

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه یوم الله 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی را به منصه ظهور و بروز رساند، گفت: در یوم الله 12 فروردین این دستاورد بزرگ ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شد که نشان دهنده بالندگی ملت و رهبران دینی این انقلاب است.

محمود قاسم نژاد، امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت نیمه شعبان و یوم الله دوازدهم فروردین و همچنین تقدیر از مسئولان کارگروه های دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، گفت: اقدامات ستاد دهه فجر استان گیلان در روز 22 بهمن متجلی شد و حضور و همراهی مردم جلوه خاصی به این برنامه ها بخشید.

وی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی با حضور پرشور مردم، اظهار کرد: باید در مسیر پاسداشت و نکوداشت باشکوه ایام الله انقلاب اسلامی تلاش بیشتری کنیم چون مردم شریف استان گیلان همواره پیشتاز و جلودار بزرگداشت اعیاد و مناسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند

یوم الله 12 فروردین دموکراسی انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند